Cumartesi, Mart 27, 2021

gece akla gelen istekler

 


Boş defterleri seviyorum. Bana bir şeyleri anımsatıyor. Derinlerde olan bir şeyleri. Plan yapmayı, bir şeyler öğrenmeyi, bir şeyler bitirmeyi özledim. Yolda olmayı özledim. Hem bir şeyler başarmayı, hem o yolda çalışmayı.


Gerçekten yolda olmayı özledim. Uzun yolları seviyorum. Gece yolculuklarını, benzinliklerde durmayı, uzun geniş otobanları seviyorum. Soğuk havayı, pijamayla verilen molaları, sigara dumanlanmayı, gece dışarıda olmayı seviyorum.


Konuşmamak istiyorum. Kafa dinlemek istiyorum. Dinlenmek istiyorum. Düşünmek istiyorum. Kendimi geliştirmek, ilerlemek, yerimde saymamak istiyorum.


İradeli olmak, verdiğim kararların arkasında durmak, kendimi ezdirmemek istiyorum. Tek bir işe bağlı kalmamak, her zaman ek bir gelir kaynağı, pasif bir gelir kaynağım olsun istiyorum. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder